Конкурсна робота
до обласної виставки "ОСВІТА ЗАПОРІЗЬКОГО КРАЮ - 2017"
Повна назва закладу освіти - Кушугумський навчально-виховний
комплекс «школа гімназія І-ІІІ ступенів «ІНТЕЛЕКТ»
Адреса закладу - 70450, Запорізький район, Запорізька область, смт
Кушугум, вул. Шевченко,71
Автор досвіду - Кудлай Оксана Сергіївна, вчитель
біології та природознавства Кушугумського НВК "Інтелект"
Інформаційний блок досвіду:
Тема досвіду: "Використання інформаційно - комунікаційних технологій
для розвитку творчої компетентності учнів при викладанні природничих дисциплін"
Актуальність досвіду: Однією з актуальних
проблем сучасного українського суспільства є збереження інтелектуальної еліти
країни. Державою приділяється особлива увага роботі з обдарованими, в
тому числі з інтелектуально здібними дітьми. Розробляються спеціальні
програми, відкриваються відповідні навчальні заклади, різноманітні Центри
розвитку дитини. Я глибоко переконана, що
окреме місце розвитку творчості дітей займають уроки природничих
дисциплін. Учні на цих уроках повинні не
копіювати, а творити.
Цілі досвіду: створення умов для розвитку творчої компетентності учнів засобами інформаційно - комунікаційних технологій на уроках, в позакласний час.
Завдання досвіду:
Цілі досвіду: створення умов для розвитку творчої компетентності учнів засобами інформаційно - комунікаційних технологій на уроках, в позакласний час.
Завдання досвіду:
- інтеграція уроків природничих
дисциплін з іншими предметами та позакласною роботою;
- застосування
способів інтеграції окремих елементів таких технологій
навчання як інтерактивні, проектні,
інформаційно-комунікаційні;
- підготовка
учителя до діяльності з розвитку творчої компетентності
учнів засобами інформаційно - комунікаційних технологій на уроках, в
позакласний час.
Результативність та ефективність досвіду: Отримані результати
вказують не лише на покращення успішності, але й появу нових особистісних
якостей у дитини (впевненість, ініціативність). Показником
результативності роботи є активна участь школярів у інтелектуальних
конкурсах, олімпіадах, роботах МАН. Підготувати учнів до
повноцінної життєдіяльності в умовах інформаційного суспільства – це і є основна
мета інформаційно-комунікаційних технологій навчання.
Тривалість роботи над досвідом: з 2015 року
Висновок: Я впевнена, що проведена мною робота
сприяє спонуканню дітей до постійної
активної праці, розвитку інтересу до отримання результату, вмінню прислухатися
не лише до
себе, а й до інших, підвищує продуктивність праці
учнів, готує їх до професійного вибору.
Шляхами поширення та впровадження досвіду
можуть бути: методичні
об'єднання вчителів біології та хімії (школа, район), творча група,
педагогічна рада, семінари в межах навчального закладу, району, а також на рівні
області, публікація на сторінках педагогічних сайтів.
Немає коментарів:
Дописати коментар